Home
Wie zijn we
OAMIS: Het concept
Waarom OAMIS?
Theaterbureaus
Artiestenshop CMS
Maatwerk
Prijslijst
Support
Privacy en veiligheid
Referenties
Over ons
Volstrekt uniek aan OAMIS is dat het systeem via het Internet te benaderen is, waarmee aan het begrip efficiency nieuwe inhoud kan worden gegeven. Onze OAMIS diensten worden geleverd onder het zgn. "Software as a Service" (SaaS) model.

De belangrijkste voordelen op een rij:
 
Gegevens over acts, klanten en leveranciers zijn altijd up-to-date en centraal inzichtelijk, waardoor collega’s elkaars werk gemakkelijk kunnen overnemen.
 
 
Afspraken, contracten en communicatie zijn direct gekoppeld aan klanten, acts en leveranciers.
 
 
Het systeem draait online, u kunt uw gegevens overal inzien en bewerken, ook op locatie.
 
 
U heeft geen eigen servercapaciteit nodig voor het OAMIS.
 
 
Het systeem heeft een hoogwaardige centrale beveiliging.
 
 
Nooit meer gegevens kwijt dankzij automatische back-ups.
 
 
Veel minder administratieve handelingen door de mogelijkheid OAMIS te koppelen aan uw boekhoudsysteem.
 
 
Nooit meer gegevens overtypen: het OAMIS voedt desgewenst uw website met gegevens over artiesten, speellijsten en kijkdata.
 
 
Lage kosten: u betaalt slechts een abonnement per maand. Dit is inclusief updates, onderhoud, beveiliging, back-ups en een deskundige helpdesk.
 
 
Nooit meer gedoe met updates, onderhoud of storingen. Wij onderhouden het systeem voor u.
 
 
Snelle reactie op vragen: onze helpdesk is zowel online als telefonisch bereikbaar.
 
Kortom, eindelijk een overzichtelijk, eenvoudig en probleemloos systeem speciaal voor uw branche.
© 2004 - FunSolutions. All rights reserved.