|
|
Het "Online Artiesten Management Informatie Systeem" (OAMIS) ™ is speciaal ontwikkeld voor artiesten-, theater- en evenementenbureaus. Het stelt u in staat om overzichtelijk en efficiënt uw artiesten, acts, evenementen en klantafspraken te managen.
OAMIS is het eerste organisatie-, informatie- en administratiesysteem waarmee u artiesten en acts online kunt managen
|
|
|
OAMIS is een compleet, kant-en-klaar softwareconcept dat voorziet in alle functionaliteiten met betrekking tot de planning en de operationele- en administratieve voorbereiding en afhandeling van het inhuren van acts en artiesten.
|
|
|
|
OAMIS is niet ontwikkeld op basis van bestaande standaard plannings- en administratieve softwareprogramma’s, maar scratch-on ontwikkeld en toegeschreven naar de dagelijkse praktijk en werkwijze van impresario’s en managers van artiestenbureaus en evenementenorganisatiebureaus.
|
|
|
|
Vanaf de eerste vragen en opties tot aan het moment dat een dossier kan worden afgesloten wordt een optreden en alles wat daarbij komt kijken tot in de kleinste details overzichtelijk in kaart gebracht en systematisch vastgelegd. Niets wordt daarbij aan het toeval overgelaten. Automatische signaalfuncties bij het naderen van deadlines zorgen ervoor dat niets aan de aandacht kan ontglippen.
|
|
|
|
Aanvragen, acts, biografieën, opties, locaties, tijden, wensen, contracten, bijzonderheden, bevestigingen, kosten, leveranciers, techniek, offertes, betalingsafspraken, bepalingen, facturering, herinneringen, aantekeningen, contactpersonen, adressen en veel meer worden automatisch verwerkt in een workflowmanagementsysteem.
|
|
|
|
OAMIS stelt u in staat de belangrijke artistieke programmering bij evenementen volledig onder controle te houden. Ongeacht het aantal evenementen waarbij u bent betrokken en ongeacht of u verantwoordelijk bent voor de programmering van tientallen of honderden acts.
|
|
|
|
OAMIS is zeer gebruiksvriendelijk en Nederlandstalig opgezet.
|
|
|